طراحی ست اداری چیست / ست اداری چیزی است که می توانید از یک شرکت ببینید و احساس کنید. دیدن عکس های آنها (برخی آن را هویت بصری می نامند). این شامل
رنگ ها، فونت ها، آرم ها، آرم های جایگزین، عناصر گرافیکی، عکس ها می شود. برند با هویت برند همراه است و گاهی اوقات تشخیص آنها دشوار است.
توضیح این موضوع با یک مثال ساده تر خواهد بود. دیور تصویر یک برند منحصر به فرد و ظریف را ایجاد می کند. و سبک او مطابقت دارد. به همین دلیل است که آنها یک وب سایت
بسیار ساده با لوگوی نمادین خود دارند و همچنین از رنگ هایی مانند سیاه، سفید و برخی رنگ های خنثی استفاده می کنند. آنها همچنین افراد مشهوری را استخدام می کنند تا
آنها را در تبلیغات خود قرار دهند، مانند بیژن . این ترکیبی عالی از برندسازی، هویت برند، هویت برند و طراحی برند است. و به ایجاد یک تجربه کاربری خاص کمک می کند، و در
نهایت، این هدف نهایی برندسازی است.
واضح است که ست اداری ، برند و هویت بصری باید دست به دست هم بدهند. به این ترتیب شما قادر خواهید بود برند را بدون دیدن لوگوی آن ها بشناسید.
چهره برند سازمان شما متشکل از عناصر زیر است:
لوگو
رنگ های اصلی (پالت رنگ)
انواع نامه های شرکتی
روش های استاندارد چاپ
سبک تصویر مناسب
کتابخانه عناصر گرافیکی