Admin Logo
themebox Logo



تاریخ:سه شنبه 19 شهریور 1398-12:25 ب.ظ

نویسنده :ولی غلامی

آموزش بورس با فیلم آموزش بورس

آموزش بورس با فیلم آموزش بورس
 
 
 
 
 
 
 
برای ورود به هر حوزه ای نیاز به یک سری آموزش های اصولی و درست داریم تا بتوانیم قدم به قدم در مسیر درست قدم برداشته و به موفقیت مطلوب نظرمان برسیم. اما برای موفقیت مالی و کسب درآمد از بورس باید چه کرد؟ پاسخ این سوال در آموزش بورس به شیوه صحیح و اصولی است تا بتوانید بورس را از پایه تا تخصصی به صورت گام به گام فراگرفته و به کسب سود بپردازید
ما در کارگزاری آگاه معتقدیم مسیر موفقیت در بورس از آموزش بورس میگذرد که بهترین مدل آموزش بنا بر نظر مشتریان و کاربران آموزش بورس به صورت ویدیویی و فیلم آموزش بورس است که کارگزاری اگاه در این خصوص آموزش های دسته بندی شده ای را در 9 دسته ارائه کرده است که شامل :

  1. ورود به بورس :

مقدمات مورد نیاز برای آشنایی با بورس، نحوه دریافت کد بورسی، مباحث مرتبط با کارگزاری بورس و همچنین وب سایت های سازمان بورس جهت شروع فعالیت در بازار بورس را تشریح می نماید

  1. اصول سرمایه گذاری در بورس :

انواع سرمایه گذاری در بورس ایران، سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری، روش های تحلیل سهام در بورسف تشکیل سبد سهام و آموزش های مرتبط با این حوزه می باشد.

  1. روانشناسی بازار :

مباحث قابلیت نقدشوندگی بازار، شناوری سهام، ترکیب سهامداران، نسبت های سودآوری EPS و  P/E، ثبات نسبی EPS که از مهم ترین مباحث روانشناسی بازار سرمایه می باشد.

  1. تکنیکال مقدماتی:

اصول کلی تحلیل تکنیکال، انواع نمودارها، پنل تحلیل تکنیکال، امواج و نقاط پیوت، حمایت و مقاوت و انواع آن می باشد که پیش نیاز آموزش پیشرفته تحلیل تکنیکال است.

  1. تکنیکال پیشرفته:

آموزش های خطوط روند، طریقه رسم خطوط روند، شکست استاندارد، حمایت و مقاومت استاتیک و داینامیک، انواع الگوها، الگوهای ادامه دهنده، الگوهای بازگشتی، پیاده سازی الگوها، فیبوناچی، آشنایی با اندیکاتور و اوسیلاتور، میانگین متحرک، اندیکاتور MACD، اندیکاتور RSI، آشنایی با ایچیموکو، واگرایی ها می باشد که جزو مباحث اساسی و پیشرفته تحلیل تکنیکال می باشد.

  1. تابلو خوانی و بازارخوانی بورس:

افزایش سرمایه، شاخص کل یا هم وزن، سهام دلاری و غیردلاری، سبدگردان‌ها،  بهترین زمان معامله در روز،  قدرت خریدار و قدرت فروشنده،  آشنایی با فیلترنویسی، بررسی حث تقدم، مبحث پیشخور شدن قیمت ها بوده که شامل 2 حوزه مقدماتی و پیشرفته می باشد.

  1. الگوهای کندل استیک :

معرفی الگوهای کندل استیک، الگوهای بازگشتی و الگوهای ادامه دهنده می باشد که جزو مباحث مهم در مباحث تحلیل تکنیکال بوده که به دلیل اهمیت بسیار زیاد در این قسمت بصورت بخش جداگانه آورده شده است.

  1. تحلیل بنیادی مقدماتی :

اصول اولیه و تکمیلی تحلیل بنیادی همچون زمان بندی انتشار گزارشات عملکرد، انواع گزارشات شرکت ها، آشنایی مقدماتی با صورت های مالی، آشنایی با مجامع شرکت ها، آشنایی با انواع افزایش سرمایه، مجامع کدام صنایع را شرکت کنیم و تاثیرات دولت ها در صنایع مختلف است که اطلاعات بسیار موثر و مفیدی را برای شروع تحلیل بنیادی ارائه می کند.

  1. تکنیک های تحلیل تکنیکال :

انتخاب تایم فریم مناسب، اندیکاتورها یا چارت اصلی، روند چیست،  پیوت چیست، حد سود و زیان،  نحوه معامله با خط روند، کانال‌ها، واگرایی معمولی RD، واگرایی مخفی HD، واگرایی زمانی TD،  سطوح تشکیل واگرایی، تریگر (Trigger)، الگوهای ادامه‌دهنده و الگوهای بازگشتی همگی جزو مطالب مهم و کلیدی تحلیل تکنیکال هستند که در این بخش به آموزش نکته ای این موارد پرداخته شده است.
 
آموزش بورس با آگاه
 
 
 
 
 
 
 
سری فیلم آموزش بورس کارگزاری آگاه تنها گوشه ای از خدمات آموزشی رایگان ارائه شده به علاقه مندان فعالیت در بورس ارائه می شود. در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه مطالب مهم آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته در قالب مقالات آموزش بورس ، ویدیو آموزش بورس ، مسابقه بورسی و دوره های آموزش بورس تهیه و تدارک دیده شده است که می توانید برای دسترسی به این آموزش ها به باشگاه مراجعه فرمائید.
منتظر حضور گرم شما در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه هستیم. 



نظرات() 

تاریخ:یکشنبه 17 شهریور 1398-11:20 ق.ظ

نویسنده :ولی غلامی

تفاوت کاشی و سرامیک

امروزه کاشی و سرامیک به یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی تبدیل شده است. هم برای تمیزی و بهداشت ساختمان ها اهمیت دارد و هم به زیبایی ساختمان کمک می کند. به خصوص اینکه در سال های اخیر، استفاده از سرامیک علاوه بر سرویس بهداشتی و آشپزخانه به عنوان کف پوش سالن پذیرایی و سایر اتاق ها هم رایج شده است. انتخاب کف پوش حمام نقش مهمی در تعیین حالت کلی دکوراسیون حمام دارد . در این مقاله ایده هایی برای انتخاب مناسب تر این کف پوش ارائه می گردد . کاشی های مورد استفاده در کف حمام در انواع کیفیت و رنگ و سایز و طرح و بافت و شکل وجود دارند و تنوع انتخاب را زیاد می نمایند . بهتر است کف پوش حمام از جنس سرامیک باشد زیرا هم بادوام تر است ، هم تمیز کردن آن راحت است ، هم نسبت به رطوبت حساس نیست و در موقع خیس شدن چندان لیز نمی باشد. حتما توجه داشته باشید سرامیک انتخابی برای حمام از نوع لیز نباشد . ممکن است خرید سرامیک های بدون لعاب ارزان تر باشند اما دقت کنید که این سرامیک ها سریع کثیف شده و به مراقبت زیادی نیاز دارند. لعاب ها مواد معدنی و سیلیسی هستند که به صورت یک لایه شیشه ای مانند در سطح خارجی سرامیک قرار می گیرند و البته یکی از دلایل لیزخوردن آدم ها و اشیا روی سرامیک همین لعاب است. لعاب ها انواع مختلفی دارند که به صورت مات یا براق دیده می شوند. هنگام خرید سرامیک برای کف باید دقت داشت که لعاب برق شیشه ای نداشته باشد چرا که سطح سرامیک را به شدت لیز می کند و احتمال سر خوردن در این شرایط زیاد خواهد بود. پس سرامیک های مات انتخاب بهتری برای کسانی است که نگران سرخوردن خودشان یا فرش هایشان روی سرامیک هستند. ابعاد سرامیک برای کف پوش باید هنگام انتخاب سرامیک اندازه آن را با مکان مورد نظر تطبیق داد. مثلا کف سرویس های بهداشتی باید اندازه کاشی را طوری انتخاب کرد تا بتوان شیبی مناسب برای تخلیه آب به درون کف شور به دست آورد

تفاوت کاشی و سرامیک

سرامیک به جز کف برای دیوار و بدنه نیز قابل استفاده است اما کاشی فقط برای بدنه و دیوار است دلیل آن نیز این است که کاشی بدنه و دیوار دو برابر پخته شده و لعابکاری می شود و نرم تر و بسیار لغزنده تر از کاشی کف است. پس استفاده از آن برای کف چندان هوشمندانه نیست

بورس کاشی و سرامیک

بورس کاشی و سرامیک مرکز تهران خیابان شیراز میباشد. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد بورس کاشی و سرامیک لوکس تهران کجاست ؟ تهران، بزرگراه کردستان به سمت جنوب، خیابان شیراز جنوبی؛ اینجا آدرس دقیق یکی از مراکز بورس کاشی و سرامیک ایران و سایر وسایل ساختمانی است. مرکزی که مشتریانش از همه نقاط ایران هستند و به نوعی بورسی ملی برای محصولاتی از این دست محسوب می شود.

بورس کاشی و سرامیک جنوب تهران خیابان زمزم میباشد که در منطقه جنوب تهران ، خیابان شهید غلامرضایی (مشهور به خیابان زمزم) بازار بورس کاشی و سرامیک کارهای عمرانی را مشاهده میکنید که شاید بارزترین ویژگی کاسبان این محل رفتار خوب و نزدیکی انباره به دفتر های فروش است میباشد. عدم طرح ترافیکی وجود

بورس کاشی و سرامیک غرب تهران خیابان کاشانی میباشد.وقتی شما وارد خیابان کاشانی می شوید از همان ابتدای خیابان مغازه های فروش کاشانی و سرامیک را در کنار یکدیگر در دو طرف خیابان مشاهده می نمایید.

 



نظرات() 

تاریخ:شنبه 16 شهریور 1398-12:03 ب.ظ

نویسنده :ولی غلامی

نکات مهم سئو وب سایت

نکات مهم سئو وب سایت در طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت فروشگاه اینترنتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود:

در این مقاله تصمیم دارم درباره آشنایی با ساختار جدید جستجوی گوگل و نکات مهم در سئو وب سایت در طراحی وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی وب سایت توریستی و گردشگری و طراحی وب سایت رستوران و فست فود صحبت کنم.

  •  گوگل آنقدر توسعه پیدا کرده که استفاده از اینترنت بدون گوگل غیر ممکن شده است. بیشتر افرادی که با اینترنت کار می کنند صفحه گوگل را به عنوان صفحه خانگی خود تنظیم می کنند و معمولا اولین صفحه ای که در اینترنت باز می کنند صفحه اول گوگل است. گوگل این محبوبیت روز افزون را از سیستم جستجوی اینترنتی خود که حتی یک روز هم برای توسعه آن بیکار نبوده است بدست آورده است.
  • گوگل در کنار سرویس جستجوی اینترنتی، صدها خدمات دیگر هم ارائه می دهد که سرویس Gmail، سایت خوان، گوگل پلاس، Google Earth و گوگل مپ از معروف ترین آنها هستند.  گوگل دنیای جستجو در اینترنت را به گونه ای متحول کرده است که بر اساس آمار، به طور متوسط ۷۰ درصد از ورودی های سایت های اینترنتی از طریق گوگل هستند.
  • وب مستر های ایرانی نیز همیشه توجه خاصی به گوگل داشته اند و همیشه سعی می کنند محتوا طراحی وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی وب سایت گردشگری و طراحی وب سایت رستوران و فست فود خود را طوری تنظیم کنند که توجه گوگل را جلب کرده تا شاید کاربران بیشتری را روانه سایت آنها کند. یکی از چیزهایی که همیشه مورد توجه بوده است، کلمات کلیدی یا همان Keyword ها هستند. 

شما به عنوان Webmaster یا مدیر طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود، حتما تاکنون دقت خاصی را برای انتخاب کلمات و عبارات کلیدی در تگ ها یا همان برچسب ها داشته اید تا بتوانید از این طریق کاربران و بازدیدکنندگان را از طریق موتورهای جستجو (به خصوص گوگل) جذب مطالب خود کنید. با این وجود که گوگل طی سالهای اخیر الگوریتمهای جستجوی خود را آپدیت کرده و سیستم های مختلفی مثل Panda را به کار گرفته است، اما کماکان اهمیت انتخاب کلمات کلیدی پابرجا مانده است. اما به تازگی گوگل قصد آپدیت الگوریتم خود را دارد تا از جستجوی مفهومی بیشتر استفاده کند.

 

 

آشنایی با سیستم جستجوی مفهومی

این اصطلاح به معنای ادراک و معنی دار کردن بیشتر یک عبارت مورد جستجو است. تا امروز گوگل تنها سعی می کرد عبارت مورد جستجوی کاربر را در میان متون و کلیدواژه های طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود بیابد و آن را به کاربر نشان دهد.
اما به زودی گوگل سعی می کند تا به معنای حقیقی پشت کلمات پی ببرد تا متون و صفحات مرتبط تری را برای کاربر پیدا کند. فارغ از اینکه چه کلماتی در سایت مقصد به عنوان کلمات کلیدی وجود دارند، گوگل می خواهد مثل یک انسان عمل کند و هدف هر وبمستر را از مطالبی که در طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود خود درج کرده است کشف کند !

در طرح جستجوی مفهومی، یک ماشین آنالیز کننده، اطلاعات را تفسیر کرده و در اختیار گوگل قرار خواهد داد و تمامی عبارات جستجو شده کاربران را برای گوگل معنی خواهد کرد. این ماشین از صدها پردازنده موازی که توانایی میلیاردها عملیات محاسباتی را در کسری از ثانیه دارند تشکیل شده است. به این ترتیب گوگل ارتباط بین عبارات جستجو شده را بهتر درک خواهد کرد و شاید کلماتی مرتبط به آنها را نیز که توسط این عنصر در اختیارش قرار گرفته شده را نیز به صورت مخفی در هر صفحه یافت شده جستجو خواهد کرد. به این ترتیب، نتایج نشان داده شده به کاربر در واقع حاوی طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود هایی خواهد بود که کاربر واقعا به دنبال آنهاست. نه صفحاتی که به منظور جذب بازدید کننده محتوای غیر واقعی را در خود ثبت کرده اند.

وقتی کاربری در گوگل عبارتی را جستجو می کند می خواهد به جواب سوال یا سوالاتی در ذهن خود دست پیدا کند. پس نویسنده های سایت ها باید علاوه بر پرکردن کلمات کلیدی، به فکر جواب سوالاتی که کاربران در ذهن خود دارند نیز باشند.

به طور مثال وقتی کاربری عبارت پیاده روی را جستجو می کند ممکن است یک یا چند تا از سوالات زیر را در ذهن داشته باشد:

– آیا پیاده روی تاثیری در لاغر شدن دارد ؟

– بهترین زمان پیاده روی چه موقع است ؟

– بهترین مسیر پیاده روی در شهر من کجاست ؟

یا وقتی یک کاربر عبارت استیو جابز را جستجوی می کند، شاید به دنبال موارد زیر است:

– بیوگرافی استیو جابز
– کتاب در مورد روش مدیریت استیو جابز
– نقش استیو جابز در توسعه اپل

  • حالا که گوگل از طریق جستجو های از پیش انجام شده و عنصر جدید معرفی شده می داند که باید در متون صفحات مورد جستجو باید به دنبال پاسخ این سوالات هم باشد نتایج جستجو می تواند کاملا متفاوت باشد. پس وقتی که شروع به نوشتن برای وبلاگتان می کنید سعی کنید درمورد موضوعی که می خواهید کاربران از گوگل به آن هدایت شوند بیشتر فکر کنید تا حدس بزنید کاربران در مورد آن چه فکر می کنند، به دنبال چه چیزی هستند و چه سوالاتی در ذهن خود دارند.
  • تا چند وقت پیش، وقتی عبارت What is my ip را در گوگل جستجو می کردید، گوگل لیستی از سایت هایی که خدماتی برای نمایش IP شما ارائه می دهند را نشان می داد. اما به تازگی، گوگل بالاتر از همه نتایج جستجو، IP شما را نشان می دهد ! چنین نتایجی در مورد محاسبات ریاضی هم صادق است. گوگل فرمول هایی که در کادر جستجو می نویسید را محاسبه می کند و حتی نمودار ها را ترسیم می کند. واحد های پولی را به یکدیگر تبدیل می کند. قیمت روز طلا و نفت را نشان می دهد و …

نتایج سیستم جستجوی جدید گوگل برای سایت های فارسی زبان

شاید بگویید که یک سیستم جستجوی معنایی برای زبان فارسی که یک زبان فراگیر نیست تاثیر زیادی نخواهد داشت. شاید در آغاز کار همین طور باشد. اما همانطور که سیستم پاندای گوگل خیلی زود به سراغ سایت های فارسی زبان رفت، هوش مصنوعی گوگل نیز به سرعت به سایت های فارسی خواهد رسید.

منبع: شرکت ساپرن



نظرات() 

تاریخ:چهارشنبه 13 شهریور 1398-10:54 ق.ظ

نویسنده :ولی غلامی

یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی چیست : در این مقاله قصد داریم تا شما را با یونیت دندانپزشکی و اجزای آن آشنا کنیم. در ادامه میتوانید بخش های مختلف یونیت دندانپزشکی را با توضیحات تکمیلی مشاهده کنید. با اول دنتال همراه باشید.

خرید انواع تجهیزات دندانپزشکی از فروشگاه اول دنتال

هر یونیت از چهار قسمت تشکیل شده است:

  1. صندلی
  2. جعبه باکس
  3. چراغ روشن
  4. کراشوار (لیوان پرکن- دستشویی و ساکشن)

بخش های مختلف یونیت دندانپزشکی

صندلی

از نظر ساختار و فیزیک تولید صندلی ها در سه تایپ Z – X – U یا I تقسیم بندی می شوند.
بیشتر کارخانجات به دلیل آسان بودن تولید از روش اول استفاده می کنند. بعضی از کارخانجات نیز به این دلیل که قدرت و استحکام صندلی در نوع دوم بیشتر است از این فیزیک برای تولید استفاده می کنند.
هر صندلی دارای دو موتور می باشد. یک موتور برای قسمت نشیمن گاه و بالا و پائین کردن و موتور دیگر جهت جابجایی پشتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای راحتی کار دندانپزشک علاوه بر قابلیت انتخاب position های مختلف، دو mode در صندلی ها به نام های Zero position و Over position پیش بینی می شود.
Zero position حالتی است که صندلی به پائین ترین حالت خود رسیده و پشتی نیز به حالت ۹۰ درجه برمی گردد و Over position نیز حالتی است که صندلی به بالاترین ارتفاع و پشتی نیز به حالت خوابیده یا ۱۸۰ درجه نسبت به نشیمن گاه می رسد.

تابلت

قسمت اصلی یونیت تابلت است. از این جهت تابلت مهمترین قسمت یونیت است که در روی آن تمامی اینسترومنتها (ابزار آلات مربوط به برشکاری و تراشکاری و…) قرار دارد
معمولا بر روی تابلت کنترل های یونیت مانند چراغ، صندلی، کراشوار، لیوان پرکن و… قرار دارد.

قسمت های مختلف تابلت
تابلت شامل نگاتوسکوپ، صفحه کلید، محل قرار دادن اینسترومنت ها، سینی، شلنگ ها، سیم ها می باشد.

اتوکلاو دستگاهی است که برای استریلیزه کردن لوازم و تجهیزات پزشکی خصوصاً تجهیزات اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد.

در این محصول از بخار آب برای استریلیزاسیون استفاده می شود. برتری این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های حرارتی استفاده از بخار آب است

که امکان استریلیزاسیون لوازمی که قسمت های پلاستیکی دارند را نیز می دهد.

استفاده از این دستگاه قابل کنترل، بدون باقیمانده، سریع و قابل اطمینان است.

علاوه بر اینکه امکان ثبت دقیق زمان استریلیزاسیون توسط خود دستگاه به صورت پرینت و مکتوب وجود دارد.

از آنجا که در مقایسه با سایر روش ها اتوکلاو به ابزارآلات آسیب کمتری می رساند، به عنوان بهترین روش استریل در نظر گرفته می شود.



نظرات()